Παραγωγή γραπτού λόγου μέσω της κούκλας – Α’ τάξη

Οι μαθητές μέσα από την κατασκευή της κούκλας ελευθερώνουν τη
φαντασία τους, συντονίζουν την κινητικότητα τους, αναπτύσσουν τις λεπτές κινήσεις τους.
Επιπλέον ενισχύουν τον πειραματισμό τους, την εξερεύνηση με το περιβάλλον και τα
υλικά. Καλλιεργούν την ευρηματικότητα, την εκφραστικότητα και τη δημιουργικότητα.
Στη συνέχεια με την κίνηση και την εμψύχωση της κούκλας αναπτύσσονται κινητικές δεξιότητες. Η κίνηση και το ζωντάνεμα της κούκλας δημιουργεί συναισθήματα έκπληξης και χαράς. Δίνει τη δυνατότητα προβολής και εκτόνωσης. Μέσα από την κούκλα εκφράζει, το παιδί, τον εσωτερικό του κόσμο (αγωνίες, φοβίες, προβληματισμούς, επιθυμίες, όνειρα). Συντελεί στην γλωσσική ανάπτυξη του παιδιού. Καλλιεργεί την συγκέντρωση προσοχής, τη φαντασία, την κρίση, τη μνήμη, την παρατηρητικότητα, τον αυτοσχεδιασμό. Καλλιεργεί επίσης την ετοιμολογία, την ευστροφία, τη δυνατότητα εύρεσης λύσεων και αντιμετώπιση δυσκολιών. Μαθαίνει να συνεργάζεται και να επικοινωνεί με τα άλλα μέλη της ομάδας. Προβληματίζεται, επανεξετάζει και αναθεωρεί κοινωνικά. Συνεπώς η κούκλα είναι ένα σπουδαίο εκπαιδευτικό – παιδαγωγικό εργαλείο.

Τα παιδιά της Α’ τάξης υπό την καθοδήγηση της Διευθύντριας του σχολείου δημιούργησαν κούκλες,  τις εμψύχωσαν και έγραψαν διαλόγους για τις κούκλες τους με θέμα τη Φιλία. Επιπρόσθετα μέσω της κούκλας οι μαθητές οδηγούνται στην εκτίμηση και την αποδοχή του διαφορετικού άλλου.

        

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία.

Τα σχόλια έχουν κλείσει.