Παραγωγή γραπτού λόγου μέσω της κούκλας – Β’ τάξη

Μέσα από την κούκλα το παιδί εκφράζει, τον εσωτερικό του κόσμο (αγωνίες, φοβίες, προβληματισμούς, επιθυμίες, όνειρα). Επίσης η κούκλα συντελεί στην γλωσσική ανάπτυξη του παιδιού. Καλλιεργεί την συγκέντρωση προσοχής, τη φαντασία, την κρίση, τη μνήμη, την παρατηρητικότητα, τον αυτοσχεδιασμό. Καλλιεργεί επίσης την ετοιμολογία, την ευστροφία, τη δυνατότητα εύρεσης λύσεων και αντιμετώπιση δυσκολιών. Μαθαίνει να συνεργάζεται και να επικοινωνεί με τα άλλα μέλη της ομάδας. Προβληματίζεται, επανεξετάζει και αναθεωρεί κοινωνικά. Συνεπώς η κούκλα είναι ένα σπουδαίο εκπαιδευτικό – παιδαγωγικό εργαλείο.

Οι μαθητές και οι μαθήτριες της Β’ τάξης, δημιούργησαν κούκλες με πηλό. Στη συνέχεια τις εμψύχωσαν και γράψαν διαλόγους για τις κούκλες τους με θέμα τη Φιλία.

Η παρούσα εκπαιδευτική δράση πραγματοποιήθηκε με σκοπό την καλλιέργεια της ενσυναίσθησης των μαθητών και την αποδοχή του διαφορετικού άλλου.

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία.

Τα σχόλια έχουν κλείσει.