e-Twinning – Πρόσκληση για συνεργατικά παιχνίδια στο Δημοτικό σχολείο Χάλκης

Είχαμε τη χαρά και την τιμή να μας επισκεφτούν σήμερα οι εκπαιδευτικοί και οι μαθητές/τριες ( Γ΄, Δ΄, ΣΤ΄ τάξης ) του 32ου Δ.Σ. Λάρισας, μετά από πρόσκληση που τους στείλαμε. Το Δημοτικό σχολείο Χάλκης συνεργάζεται με ολιγομελή ομάδα εκπαιδευτικών και μαθητών του 32ου Δ.Χ Λάρισας  στο ευρωπαϊκό πρόγραμμα e-twinning. Η Διευθύντρια του σχολείου καλωσόρισε τους εκπαιδευτικούς και τους μαθητές/τριες στον αύλειο χώρο του σχολείου και ενημέρωσε μαζί με τη Διευθύντρια του 32ου Δημ. Σχολείου σχετικά με τα συνεργατικά παιχνίδια που θα έπαιζαν οι μαθητές/τριες, με θέμα την αποδοχή της διαφορετικότητας και την καλλιέργεια της ενσυναίσθησης.

Συγκεκριμένα οι μαθητές/τριες συγκεντρώθηκαν στο κλειστό Γυμναστήριο του Δ.Σ. Χάλκης και έπαιξαν παιχνίδια τα οποία είχαν ως σκοπό να τους οδηγήσουν στην καλλιέργεια της ενσυναίσθησης και στην προαγωγή της αξίας του σεβασμού σε άτομα με διαφορετικότητα. Οι βιωματικές δράσεις που πραγματοποιήθηκαν οδήγησαν τους μαθητές/τριες να κατανοήσουν την αναπηρία και τις δυσκολίες που προέρχονται από αυτή.

Τα συνεργατικά παιχνίδια – δράσεις που έπαιξαν μαζί οι μαθητές/τριες των δύο σχολείων ήταν τα εξής:

  1. Καθιστό βόλεϊ. Το παιχνίδι παίζεται με τα παιδιά καθισμένα στο δάπεδο προσπαθώντας να περάσουν την μπάλα πάνω από το φιλέ. Το παιχνίδι είναι άθλημα των Παραολυμπιακών αγώνων.
  2. Goal ball. Οι μαθητές/τριες προσπαθούν να ανιχνεύσουν τις μπάλες που έρχονται προς το μέρος τους(ειδικές με κουδουνάκια στο εσωτερικό τους) με κλειστά τα μάτια και έχοντας ως αίσθηση μόνο την ακοή. Το παιχνίδι είναι άθλημα των Παραολυμπιακών αγώνων.
  3. Το λευκό μπαστούνι. Οι μαθητές κρατώντας το λευκό μπαστούνι και έχοντας κλειστά τα μάτια προσπαθούν να ξεπεράσουν εμπόδια που υπάρχουν στον δρόμο τους καλλιεργώντας έτσι την ενσυναίσθησή τους στα άτομα με τύφλωση και σε άλλα σοβαρά προβλήματα όρασης.
  4. Το αλεξίπτωτο των χρωμάτων. Στο συγκεκριμένο παιχνίδι οι μαθητές κρατούν ένα ύφασμα που μοιάζει με αλεξίπτωτο και έχει έντονα χρώματα και προσπαθούν να εναλλάσσουν τις θέσεις τους μεταξύ τους προσπαθώντας να περάσουν την μπάλα μέσα από την κεντρική τρύπα του υφάσματος (αλεξίπτωτο χρωμάτων). Στο παιχνίδι αυτό τονίζεται η αξία και η σπουδαιότητα της συνεργατικότητας και της αλληλεγγύης.

Επιπρόσθετα οι μαθητές/τριες έπαιξαν τα συνεργατικά επιτραπέζια παιχνίδια και των δύο σχολείων που δημιούργησαν για τη διαφορετικότητα με τις αντίστοιχες καρτέλες που δημιούργησαν, στο συνεργατικό εργαλείο doc, για την κάθε περίπτωση (τύφλωση, κώφωση, παχυσαρκία, σωματική αναπηρία, χρωματική διαφορετικότητα). Aφού έμαθαν τους κανόνες των παιχνιδιών και τον τρόπο που παίζονταν πήραν τα χειροποίητα πιόνια που κατασκεύασαν από πηλό και άρχισαν το παιχνίδι. Νικητές βγήκαν όλοι!!!

Για την υποστήριξη των προαναφερθεισών δράσεων και παιχνιδιών συμμετείχαν οι εκπαιδευτικοί των δύο σχολείων και οι γυμναστές κ.κ. Λαμπρονίκος Άγγελος (Δ.Σ. Χάλκης) και Κουτσογεώργος Αστέριος (32ο Δ.Σ. Λάρισας). Το Δημοτικό Σχολείο Χάλκης συγχαίρει θερμά τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς για τις δράσεις τους.

Στη δράση συμμετείχε ολιγομελή ομάδα εκπαιδευτικών με τους μαθητές τους.

Συντονίστρια της εκπαιδευτικής δράσεις ήταν η δ/ντρια του σχολείου .

 

    

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία.

Τα σχόλια έχουν κλείσει.