e-twinning – Συνεργατικό παιχνίδι για τη διαφορετικότητα μαθητών Δ΄ τάξης

e-twinning – Συνεργατικό παιχνίδι για τη διαφορετικότητα μαθητών Δ΄ τάξης

Ένα συνεργατικό παιχνίδι δημιούργησαν οι μαθητές της Δ΄ τάξης του σχολείου μας με θέμα την αποδοχή της διαφορετικότητας και με σκοπό να παίξουν το παιχνίδι με μαθητές των συνεργαζόμενων σχολείων για το πρόγραμμα e-twinning. Ο τίτλος του παιχνιδιού ήταν «Αγαπώ το διαφορετικό».

Οι μαθητές αρχικά σχεδίασαν το παιχνίδι λαμβάνοντας υπόψη παιχνίδια που έχουν ήδη παίξει. Στη συνέχεια βρήκαν εικόνες με παιδάκια που εκφράζουν τη διαφορετικότητα (φυλετική, τύφλωση, κώφωση, σωματική αναπηρία, παχυσαρκία). Έκοψαν τις συγκεκριμένες εικόνες, τις κόλλησαν πάνω στο σχέδιο του παιχνιδιού και χρωμάτισαν τα αριθμημένα κουτάκια του παιχνιδιού. Στους αριθμούς 2,6,9,17,21 και 37 τοποθέτησαν τις φιγούρες των μαθητών/τριών με τη διαφορετικότητα και σε κάθε μαθητή αν το πιόνι του σταματούσε σε αυτά τα κουτάκια θα έπρεπε να προχωρήσουν στα κουτάκια που ήταν σχετική με την εικόνα. Π.χ. αν έπεφταν στον αριθμό 21 θα έπρεπε να απαντήσουν σε μία από τις 15 καρτέλες που αφορούν την κώφωση. Αν το πιόνι τους έπεφτε στον αριθμό 6 θα έπρεπε να απαντήσουν σε μία από τις 15 καρτέλες που αφορούν την τύφλωση. Το ίδιο συνέβαινε και στους υπόλοιπους αριθμούς που προαναφέρθηκαν. Αν οι μαθητές απαντούσαν σωστά προχωρούσαν όσο τους έλεγε η εικόνα με το παιδί που είχε τη συγκεκριμένη διαφορετικότητα. Τις 4 σκάλες του παιχνιδιού οι μαθητές τις χρησιμοποιούσαν μόνο για να κατεβαίνουν. Π.χ. αν το πιόνι τους έπεφτε στον αριθμό 20 κατέβαινε στον αριθμό 4. Αν το πιόνι τους έπεφτε στον αριθμό 34 κατέβαινε στον αριθμό 19. Το παιχνίδι παίζεται με 2-4 παίκτες και τα αντίστοιχα πιόνια. Νικητής/τρια θα ήταν αυτός που θα έφτανε πρώτος στον αριθμό 40.

Όλοι οι κανόνες του παιχνιδιού γράφτηκαν από τους μαθητές. Οι καρτέλες με τις ερωτήσεις για την κάθε διαφορετικότητα  γράφτηκαν με συνεργατικό εργαλείο (doc) από όλους τους μαθητές των συνεργαζόμενων σχολείων. Οι μαθητές επίσης έφτιαξαν πιόνια και ζάρια από πηλό και τα χρωμάτισαν με ακρυλικά χρώματα. Επιπλέον οι μαθητές σκέφτηκαν να προσκαλέσουν και τους μαθητές του 32ου Δημοτικού Σχολείου για να το δουν από κοντά και να παίξουν παρέα.

 

Κατηγορίες: Δραστηριότητες.

Τα σχόλια έχουν κλείσει.